%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Петришен, О. Г. %D 2015 %F zu2:17524 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K колектив, виховання, дитбудинок, освіта, українізація, педологія, рефлексологія %N 78 %P 157-161 %T Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу в 20-х роках XX століття %U http://eprints.zu.edu.ua/17524/ %X У статті розглянуто питання соціально-історичних та педагогічних чинників розвитку теорії і практики колективного виховання в 20-х роках ХХ століття на Україні. Особливу увагу приділено науковцям, педологам, які уособлювали собою те, що було названо "Харківською школою" педології та відіграли важливу роль у розвитку колективного виховання. Період 20-х років ХХ століття для соціально-політичного і педагогічного розвитку був насичений подіями, які відіграли важливу роль в історії педагогіки як науки