eprintid: 17527 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/27 datestamp: 2015-05-27 11:17:17 lastmod: 2015-05-27 11:21:38 status_changed: 2015-05-27 11:17:17 type: article metadata_visibility: show title: Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України language: ukraine abstract: У статті проаналізовано процес становлення та розвитку білінгвальної освіти. Розкрито особливості білінгвальної підготовки студентів за фахом "Радіотехніка","Системна інженерія". Доведено необхідність впровадження і виявлено специфіку організації вивчення спеціальних технічних курсів білінгвальним методом. Варіантом її впровадження у навчальний процес у ВНЗ може бути організація вивчення спеціальних курсів, пов’язаних із використанням алгоритмічних мов програмування білінгвальним методом. Його реалізація забезпечить свідоме ставлення студента до професійної діяльності, розширить можливості адаптації майбутнього фахівця у різних технічних, соціальних, інформаційних, наукових реаліях сьогодення. Доведено, що білінгвальне навчання дасть змогу випускникам технічних навчальних закладів стати продвинутими фахівцями в галузі сучасної електроніки, простіше інтегруватися у сучасний ринок праці, вимоги якого передбачають вільне володіння однією або декількома іноземними мовами за фахом keywords: білінгвальне навчання, технічний навчальний заклад освіти, становлення, розвиток creators_name: Ситняківська, С. М. creators_name: Хливнюк, М. Г. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_med full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 167-172 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Моісеєва Ф. А. Роль іноземної мови в загальній концепції підготовки сучасного фахівця. [Електронний ресурс] / Ф. А. Моісеєва // Донецький державний університет економіки та торгівлі імені М. Туган- Барановського. – Режим доступу : http://rusnauka.com/NIO/Philologia/moisjejeva.doc.htm. 2. Ширин А. Г. Педагогические аспекты билингвизма : развитие новой научной школы / А. Г. Ширин. – Ментор. – 2003. – № 2. – C. 34–38. 3. Fischman, J. A. Bilingual education. An international sociological perspective / J. A. Fischman. – Rowley, MA : Newbury House, 1976. – 217 p. 4. Kloss H. The American bilingual tradition / H. Kloss. – Rowley : MA, 1997. – P. 112–134. 5. Mackey W. F. A description of bilingualism / W. F. Mackey ; [J. A. Fishman (ed.)] // Reading in the sociology of language. – Den Haag : Mouton, 1977. – P. 554–584. 6. Шубин С. В. Мотивация овладения иностранным языком в условиях билингвального обучения в вузе : дисc. ... канд. пед. наук / С. В. Шубин. – Великий Новгород, 2000. – 279 c. 7. Савченко О. Я. Ознаки особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя / О. Я. Савченко // Творча особистість вчителя : проблеми теорії і практики. – Київ, 1997. – С. 25–29. citation: Ситняківська, С. М., Хливнюк, М. Г. (2015) Особливості впровадження білінгвального навчання у технічних навчальних закладах України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 167-172. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17527/1/32.pdf