%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гавриш, І. І. %D 2015 %F zu2:17529 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K культура взаємин, потребово-мотиваційний компонент, практично-поведінковий компонент, рівні сформованості, критерії культури взаємин %N 78 %P 180-185 %T Особливості сформованості культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності на формувальному етапі експерименту (потребово-мотиваційний та практично-поведінковий компонент) %U http://eprints.zu.edu.ua/17529/ %X У статті розглянуто особливості сформованості потребово-мотиваційного та практично-поведінкового компонентів виховання культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності. Досліджено рівні сформованості вказаних компонентів культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності після застосування розробленої моделі. Висвітлено результати формувального етапу дослідження сформованості потребово-мотиваційного та практично-поведінкового компонентів культури взаємин молодших школярів у добродійній діяльності.