eprintid: 17531 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/31 datestamp: 2015-05-27 11:50:39 lastmod: 2015-05-27 11:54:56 status_changed: 2015-05-27 11:50:39 type: article metadata_visibility: show title: Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей language: ukraine abstract: У статті розглянуто шляхи вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих учителів- філологів, розвиток професійної і загальної культури яких характеризується достатньо високим рівнем професійної компетентності. Одним із таких шляхів автор вважає сформованість у майбутніх фахівців з філологічних спеціальностей компетентності у сфері писемного мовлення за допомогою моніторингових технологій, які дозволять корегувати освітній процес і управляти ним. У статті також проаналізовано поняття моніторингу як багатокомпонентного явища. Автором обґрунтовано доцільність використання тестового контролю як одного з ефективних засобів моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі майбутніх учителів-філологів, а також визначено особливості здійснення писемного мовлення за допомогою тестових завдань keywords: моніторинг, компетентність у письмі, тестовий контроль, рівень навчальних досягнень у письмі creators_name: Литньова, І. Ф. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 192-196 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Литньова, І. Ф. (2015) Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 192-196. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17531/1/36.pdf