eprintid: 17535 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/35 datestamp: 2015-05-27 12:08:33 lastmod: 2015-05-27 12:14:54 status_changed: 2015-05-27 12:08:33 type: article metadata_visibility: show title: Технологія розвитку соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл language: ukraine abstract: У статті здійснено огляд сучасних педагогічних досліджень щодо сутності поняття "соціальна компетентність", її ролі у професійній діяльності класних керівників загальноосвітніх шкіл. Розкрито технологію розвитку соціальної компетентності класних керівників. Проаналізовано роль структурних елементів моделі розвитку соціальної компетентності, обґрунтовано педагогічні умови, за яких буде ефективною застосування даної моделі. Визначено, що розвиток соціальної компетентності класних керівників має важливе значення у соціалізації дітей. Зроблено висновок, що соціальна компетентність може досягти високого рівня завдяки розвитку окремих її компонентів, з урахування низки педагогічних умов, базуючись на системі єдиних принципів, за допомогою певних форм та методів навчання. Ці елементи моделі розвитку соціальної компетентності класних керівників спрямовані на розвиток таких умінь і навичок, які б дозволяли зробити свій вибір особистості та прийняти рішення в конкретній соціальній ситуації keywords: соціальна компетентність, технологія, модель, класні керівники, педагогічні умови, принципи, компоненти соціальної компетентності creators_name: Мирна, І. О. creators_id: innamirni@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 219-224 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Педагогічний словник / [за ред. М. Д. Ярмаченка]. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 514 с. 2. Чошанов М. А. Гибкая технология проблемного модульного обучения / М. А. Чошанов. – М. : Народное образование, 1996. – 160 с. 3. Українська радянська енциклопедія. – Т 7. – [2 вид.]. – К. : 1982. – 526 с. 4. Галузинський В. М. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні : [навч. пос. для викладачів та аспірантів вузів] / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. – К. : ІНТЕЛ, 1995. – 168 с. 5. Оконь В. Введение в общую дидактику / Винценты Оконь ; [пер. с пол.]. – М. : Высш. шк., 1990. – 382 с. 6. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України : Теорія : [підруч. для студ., асп. вузів] / А. М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с. 7. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : Контекстный поход / А. А. Вербицкий. – М. : Высш. шк., 1991. – 207 с. 8. Сериков В. В. Личностно ориентированное образование / В. В. Сериков. // Педагогика. – 1994. – № 4. – С. 16–21. citation: Мирна, І. О. (2015) Технологія розвитку соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 219-224. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17535/1/40.pdf