eprintid: 17536 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/36 datestamp: 2015-05-28 06:43:54 lastmod: 2016-08-31 19:27:48 status_changed: 2015-05-28 06:43:54 type: article metadata_visibility: show title: Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності language: ukraine abstract: У статті розглянуто питання структури готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення терміну "готовність" у психолого-педагогічних науках, запропоновано означення поняття "готовність майбутнього учителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності". Обґрунтовано структуру такої готовності як органічного об’єднання таких компонентів, як: мотиваційного, особистісно-вольового, операційного і рефлексивного. Подано їх характеристику. Запропоновано подальші напрями досліджень keywords: готовність, готовність майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності, мотиваційний, особистісно-вольовий, операційний і рефлексивний компоненти creators_name: Мосіюк, О. О. creators_id: Xandr_Mos@meta.ua ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 219-224 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – М. : Изд-во БГУ, 1976. – 176 с. 2. Бондаренко О. В. Формування готовності студентів природничо-географічних факультетів педагогічних університетів до краєзнавчої роботи з учнями : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Бондаренко. – Ялта, 2009. – 25 с. 3. Уруський В. І. Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності : [методичний посібник] / В. І. Уруський. − Тернопіль : ТОКІППО, 2005. − 96 с. 4. Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / І. В. Гавриш. – Харків, 2006. – 572 с. 5. Шапран О. І. Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково- педагогічних комплексів : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / О. І. Шапран. – Київ, 2007. – 411 с. 6. Будас Ю. О. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності засобами ділової гри : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. О. Будас. – Вінниця, 2010. – 238 c. 7. Шахов В. І. Базова педагогічна освіта майбутнього вчителя : загальнопедагогічний аспект / В. І. Шахов. – Вінниця : ''Едельвейс'', 2007. – 383 с. 8. Быстрюкова А. Н. Структура готовности будущих учителей начальных классов к профессиональному саморазвитию / А. Н. Быстрюкова // Вісник СевНТУ. Серія : Педагогіка : [зб. наук. пр.]. – Вип. 124. – Севастополь, 2011. – С. 176–180. 9. Орлова О. А. Підготовка вчителя до особистісного самовдосконалення учнів основної школи у післядипломній освіті : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Орлова. – Житомир, 2014. – 332 с. 10. Столяренко О. Б. Психологія особистості : [навч. посіб.] / О. Б. Столяренко. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 280 с. 11. Вікова та педагогічна психологія : [навч. посіб.] / [Скрипченко О. В., Долинська Л. В., Огороднійчук З. В. ін.]. – К. : Просвіта, 2001. – 416 с. 12. Зайченко І. В. Педагогіка : [навчальний посібник] / І. В. Зайченко. – К. : Освіта України, КНТ, 2008. – 528 с. 13. Сухомлинський В. О. Сто порад вчителю : [вибрані твори в п’яти томах] / В. О. Сухомлинський. – К. : Видавництво ''Радянська школа'', 1976. – Том 2. – 670 с. 14. Кузьмінський А. І. Технологія і техніка шкільного уроку : [навч. посіб. ] / А. І. Кузьмінський, С. В. Омельяненко. – К. : Знання, 2010. – 335 с. 15. Програма з математики для 10 – 11 класів загальноосвітніх закладів. Профільний рівень. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita-novog.at.ua/metod/10-11_matem_prof.pdf. 16. Л. Б. Соціальна психологія : [навчальний посібник] / Л. Б. Орбан-Лембрик. – К. : Академвидав, 2005. – 448 с. citation: Мосіюк, О. О. (2015) Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 219-224. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17536/1/41.pdf