%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мостіпака, Т. П. %D 2015 %F zu2:17538 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K здоров’язбереження, здоров’язбережувальна компетентність, професійна компетентність, здоров’язбережувальні технології, здоровий спосіб життя %N 78 %T Підготовка майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій %U http://eprints.zu.edu.ua/17538/ %X У статті проаналізовано різні підходи до визначення понять "професійна компетентність", "здоров’язбереження", "здоров’язбережувальні технології","здоровий спосіб життя". Визначено зміст професійної компетентності, встановлено роль ВНЗ у підготовці студентів до здоров’язбережувальної діяльності та роль власного прикладу вчителя у формуванні здоров’язбережувальної функції. Проаналізовано низку суперечностей, які виникають при підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій. З’ясовано основні положення щодо якісної підготовки майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій. Подано досвід застосування здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін