eprintid: 17538 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/38 datestamp: 2015-05-28 06:48:20 lastmod: 2015-05-28 06:58:43 status_changed: 2015-05-28 06:48:20 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій language: ukraine abstract: У статті проаналізовано різні підходи до визначення понять "професійна компетентність", "здоров’язбереження", "здоров’язбережувальні технології","здоровий спосіб життя". Визначено зміст професійної компетентності, встановлено роль ВНЗ у підготовці студентів до здоров’язбережувальної діяльності та роль власного прикладу вчителя у формуванні здоров’язбережувальної функції. Проаналізовано низку суперечностей, які виникають при підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій. З’ясовано основні положення щодо якісної підготовки майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій. Подано досвід застосування здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів природничих дисциплін keywords: здоров’язбереження, здоров’язбережувальна компетентність, професійна компетентність, здоров’язбережувальні технології, здоровий спосіб життя creators_name: Мостіпака, Т. П. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Андрущенко В. Високі педагогічні технології / В. Андрущенко, В. Олексенко // Вища освіта України. – 2007. – № 2. – С. 70–77. 2. Євтух М. Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти / М. Б. Євтух // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002 : [зб. наук. праць до 10-річчя АПН України]. – Харків : ОВС, 2002. – С. 66–76. 3. Чобітько М. Г. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя : теоретико- методологічний аспект : [монографія] / М. Г. Чобітько. – Черкаси : Брама Україна, 2006. – 560 с. 4. Шиян Б. М. Підготовка вчителя фізичної культури третього тисячоліття / Б. М. Шиян // Концепція розвитку галузі фізичного виховання і спорту в Україні : [зб. наук. пр.]. – Рівне : Принт Хауз, 2001. – Вип. 2. – С. 371–374. 5. Бордовская Н. В. Гуманитарные технологии в вузовской образовательной практике : теория и методология проектирования : [учеб. пособие] / Н. В. Бордовская. – СПб. : ООО "Книжный Дом", 2007. – 408 с. 6. Смирнов Н. К. Здоровьесберегающие образовательные технологии в современной школе / Н. К. Смирнов. – М. : АПК и ПРО, 2002. – 121 с. 7. Іванова Л. І. Підготовка майбутніх учителів з позицій здоров’язберігаючої освіти / Л. І. Іванова, Л. П. Сущенко // Реалізація здорового способу життя – сучасні п ідходи / [ за з аг. р ед. М . Лук’янченка, Ю. Шкребтія, Е. Боляха, А. Матвєєва]. – Дрогобич : КОЛО, 2005. – С. 489–493. 8. Горащук В. П. Формирование культуры здоровья школьников (теория и практика) / В. П. Горащук. – Луганск : Альма-матер, 2003. – 376 с. citation: Мостіпака, Т. П. (2015) Підготовка майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17538/1/42.pdf