%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Петрович, О. Б. %D 2015 %F zu2:17539 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійно-практична підготовка, обдарована особистість, креативне освітнє середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інноваційні технології %N 78 %P 230-236 %T Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями %U http://eprints.zu.edu.ua/17539/ %X Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена