eprintid: 17539 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/39 datestamp: 2015-05-28 06:51:15 lastmod: 2015-05-28 06:59:26 status_changed: 2015-05-28 06:51:15 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями language: ukraine abstract: Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена keywords: професійно-практична підготовка, обдарована особистість, креативне освітнє середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інноваційні технології creators_name: Петрович, О. Б. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 230-236 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Куцевол О. М. Методика викладання української літератури (креативно-інноваційна стратегія) : [навч. посіб.] / О. М. Куцевол. – К. : Освіта України, 2009. – 464 с. 2. Сергеев С. Ф. Проектирование обучающих сред / С. Ф. Сергеев // Школьные технологии. – 2006. – № 3. – С. 58–65. 3. Приходченко К. І. Творче освітньо-виховне середовище : теоретичний і практичний концепти : [монографія] / К. І. Приходченко. – Донецьк : Ноулідж, 2011. – 382 с. 4. Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / С. И. Гессен / [отв. ред. и сост. П. В. Алексеев]. – М. : "Школа-Пресс", 1995. – 448 с. 5. Токмань Г. Л. Методика навчання української літератури в середній школі : [підручник] / Г. Л. Токмань. – К. : ВЦ "Академія", 2012. – 309 с. 6. Чобітько М. Г. Технології особистісно орієнтованої професійної освіти / М. Г. Чобітько. – К. : Ніка-Центр, 2005. – 88 с. citation: Петрович, О. Б. (2015) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 230-236. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17539/1/43.pdf