%0 Journal Article %A Фомюк, В. %D 2015 %F zu2:17576 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K підприємництво, ринок, економіка %P 149-151 %T Проблеми сучасного розвитку підприємництва в економіці України %U http://eprints.zu.edu.ua/17576/ %X В ринковій економіці економічні кризи є невідворотними явищами, що циклічно повторюються. Це веде за собою спад виробництва і, як наслідок, зростання армії безробітних, стагнації економіки та загального погіршення рівня життя населення. Оскільки це явище циклічне, то і повернення до попередніх показників ефективності повністю залежить тільки від того, на скільки швидко, ефективно компанії будуть здійснювати антикризові заходи в управлінні компанії. Це можливо лише при впровадженні антикризового плану менеджменту та зміни маркетингової політики.