relation: http://eprints.zu.edu.ua/17579/ title: Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні creator: Гумінська, Л. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: В умовах сучасної конкурентної боротьби на ринку кожна компанія використовує найрізноманітніші засоби впливу на споживача, привернення та утримання його уваги. Саме тому окрім традиційних маркетингових технологій, підприємства намагаються знайти та використати в своїй діяльності новітні та оригінальні прийоми для удосконалення ефективності власної політики. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17579/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_4.pdf identifier: Гумінська, Л. (2015) Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 123-125. language: ukraine