%0 Journal Article %A Гумінська, Л. %D 2015 %F zu2:17579 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K аромамаркетинг, арома-бізнес, брендінг %P 123-125 %T Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні %U http://eprints.zu.edu.ua/17579/ %X В умовах сучасної конкурентної боротьби на ринку кожна компанія використовує найрізноманітніші засоби впливу на споживача, привернення та утримання його уваги. Саме тому окрім традиційних маркетингових технологій, підприємства намагаються знайти та використати в своїй діяльності новітні та оригінальні прийоми для удосконалення ефективності власної політики.