eprintid: 17579 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/75/79 datestamp: 2015-06-02 06:33:05 lastmod: 2015-06-02 06:33:05 status_changed: 2015-06-02 06:33:05 type: article metadata_visibility: show title: Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні language: ukraine abstract: В умовах сучасної конкурентної боротьби на ринку кожна компанія використовує найрізноманітніші засоби впливу на споживача, привернення та утримання його уваги. Саме тому окрім традиційних маркетингових технологій, підприємства намагаються знайти та використати в своїй діяльності новітні та оригінальні прийоми для удосконалення ефективності власної політики. keywords: аромамаркетинг, арома-бізнес, брендінг creators_name: Гумінська, Л. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: completed publication: Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 123-125 refereed: FALSE citation: Гумінська, Л. (2015) Перспективи розвитку аромамаркетингу в Україні. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 123-125. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17579/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_4.pdf