%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Локшина, О. І. %D 2015 %F zu2:17589 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K курикулум, зміст освіти, Україна, типи курикулуму %N 79 %P 38-42 %T Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму %U http://eprints.zu.edu.ua/17589/ %X У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу.