eprintid: 17589 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/89 datestamp: 2015-06-02 08:51:22 lastmod: 2015-06-02 08:59:46 status_changed: 2015-06-02 08:51:22 type: article metadata_visibility: show title: Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму language: ukraine abstract: У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу. keywords: курикулум, зміст освіти, Україна, типи курикулуму creators_name: Локшина, О. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 38-42 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Neary M. Curriculum Studies in Post-compulsory and Adult Education. A Teachers’ and Student Teacher’s Study Guide / Mary Neary. – Cheltenham : Nelson Thornes, 2002. – 294 p. 2. Браславски С. Куррикулум / Сесилия Браславски. – Париж : Международное Бюро Образования, 2003. – 5 с. 3. Ben-Peretz M. Curriculum Development / Miriam Ben-Peretz // Encyclopedia of Educational Research / [editor in Chief Marvin C. Alkin]. – [sixth edition]. – Vol. 1. – NY : Macmillan Publishing Company, 1992. – P. 256–260. 4. Lewy A. National and School-Based Curriculum Development (Fundamentals of Educational Planning) / Arieh Lewy. – Paris : UNESCO- International Institute for Educational Planning, 1991. – 125 p. 5. Гуцу В. Проектирование базового куррикулума : [метод. пособ.] / Владимир Гуцу, Александр Кришан // Виклик для України : розробка рамкових основ змісту (національного курикулуму) загальної середньої освіти для 21-го століття : [матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (Київ, 26-27 черв., 2007 р.) / Акад. пед. наук України, Держ. установа ''Директорат програм розвитку освіти'' М-ва освіти і науки України. – Київ, 2007. – С. 153–221. 6. Print M. Curriculum Development and Design / Murray Print. – Sydney : Allen & Unwin, 1988. – 193 p. 7. Boland T. Primary Prospects. Developments in Primary Education in Some European Countries. A Quest to Facts, Trends and Prospects / Theo Boland, Jos Letschert. – Enschede : National Institute for Curriculum Development (SLO), 1995. – 190 p. 8. OECD. Handbook for Internationally Comparative Education Statistics : Concepts, Standards, Definitions and Classifications. – Paris : OECD Publishing, 2004. – 271 p. 9. Barrow R. Curriculum Design / Robin Barrow // Philosophy of Education : Major Themes in the Analytic Tradition : Problems of Educational Content and Practices / [ed. by Paul Hirst and Patricia White]. – Vol. 4. – Florence : Routledge, 1998. – P. 419–432. 10. Hargreaves D. The Challenge for the Comprehensive School : Culture, Curriculum and Community / David Hargreaves. – London : Routledge, 1982. – 243 p. 11. Sawyer D. B. Fundamental Aspects of Interpreter Education : Curriculum and Assessment / David B. Sawyer. – Philadelphia : John Benjamin’s Publishing Company, 2004. – 330 p. 12. Kelly A. V. Curriculum : Theory and Practice / Albert Victor Kelly. – [fifth edition]. – London : Sage Publications, Incorporated, 2004. – 269 p. 13. Kuiper W. Curriculum Development in (De)Centralized Policy Contexts : Emerging Dilemmas / Wilmad Kuiper, Jan van den Akker // AERA 2005 Annual Meeting. Montreal (Canada), April 11–15, 2005. – Enschede : Netherlands Centre of Curriculum Studies (NECCS), 2008 – 14 p. citation: Локшина, О. І. (2015) Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 38-42. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17589/1/10.pdf