relation: http://eprints.zu.edu.ua/17591/ title: Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. creator: Пироженко, Л. В. subject: LA Історія освіти description: У статті проаналізовано досвід диференціації змісту загальної середньої освіти у педагогічній науці і практиці освіти у кінці 70-х рр. ХХ століття. Розкрито підходи до організації факультативів, вимоги до відбору і структурування їх змісту, вибору методів і форм їх проведення. Виявлено, що незважаючи на певні недоліки та прорахунки у досліджуваний період завдяки факультативним заняттям були створені реальні передумови для більш динамічного і продуктивного розвитку інтересів і нахилів учнів, диференційованого підходу до формування їх творчих здібностей. Вони сприяли поглибленню знань учнів з окремих предметів, вдосконаленню практичних умінь та навичок, розвитку їх інтересу до тої чи іншої науки. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17591/1/12.pdf identifier: Пироженко, Л. В. (2015) Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 50-53. ISSN 2076-6173 language: ukraine