eprintid: 17591 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/91 datestamp: 2015-06-02 08:56:44 lastmod: 2015-06-02 09:04:48 status_changed: 2015-06-02 08:56:44 type: article metadata_visibility: show title: Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. language: ukraine abstract: У статті проаналізовано досвід диференціації змісту загальної середньої освіти у педагогічній науці і практиці освіти у кінці 70-х рр. ХХ століття. Розкрито підходи до організації факультативів, вимоги до відбору і структурування їх змісту, вибору методів і форм їх проведення. Виявлено, що незважаючи на певні недоліки та прорахунки у досліджуваний період завдяки факультативним заняттям були створені реальні передумови для більш динамічного і продуктивного розвитку інтересів і нахилів учнів, диференційованого підходу до формування їх творчих здібностей. Вони сприяли поглибленню знань учнів з окремих предметів, вдосконаленню практичних умінь та навичок, розвитку їх інтересу до тої чи іншої науки. keywords: зміст освіти, диференціація, факультатив creators_name: Пироженко, Л. В. ispublished: pub subjects: LA full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 50-53 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Афанасьев В. Г. Научно-техническая революция, управление, образования / В. Г. Афанасьев. – М. : Политиздат, 1972. – 272 с. 2. Кондаков М. И. Новое содержание образования и совершенствование учебного процесса / М. И. Кондаков. – М. : Знание, 1974. – 65 с. 3. Кондаков М. И. Задачи и содержание факультативных занятий в школе / М. И. Кондаков // Факультативные занятия в средней школе. – М. : Педагогика, 1973. – С. 9–18. 4. Институт общего среднего образования. – Москва, 2002. – 478 с. 5. Арсеньев А. М. Основые направления совершенствования содержания общего среднего образования (о проектах нового учебного плана и программ) / А. М. Арсеньев // Советская педагогика. – 1967. – № 6. – С. 28–38. 6. Сивець О. Г. Чергові завдання в запровадженні нових навчальних планів та програм / О. Г. Сивець // Радянська школа. – 1969. – № 3. – С. 42–49. 7. Основы этики и искусствоведения // Программы факультативных курсов для средней школы. – М. : Просвещение, 1969. – 127 с. 8. Арсеньев А. М. Основые направления совершенствования содержания общего среднего образования (о проектах нового учебного плана и программ / А. М. Арсеньев // Советская педагогика. – 1967. – № 6. – С. 32–37. citation: Пироженко, Л. В. (2015) Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 50-53. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17591/1/12.pdf