eprintid: 17592 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/92 datestamp: 2015-06-02 09:02:10 lastmod: 2015-06-02 09:08:18 status_changed: 2015-06-02 09:02:10 type: article metadata_visibility: show title: Форми розвитку професіоналізму сімейних лікарів в системі післядипломної медичної освіти України language: ukraine abstract: У статті розглянуто форми розвитку професіоналізму сімейних лікарів в умовах реформування охорони здоров’я України. Висвітлено основні шляхи професійної підготовки сімейних лікарів на післядипломному етапі вищої медичної освіти України. Акцентовано увагу на стандартах вищої медичної освіти та неперервного професійного розвитку медичних фахівців. Визначено види атестації лікарів у закладах післядипломної медичної освіти. keywords: розвиток професіоналізму, розвиток професіоналізму сімейних лікарів, неперервний професійний розвиток, післядипломна освіта, сімейні лікарі, реформування охорони здоров’я creators_name: Сігаєва, Л. Є. creators_name: Михайленко, Л. А. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 54-58 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Вороненко Ю. В. Oрганізація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / вдосконалення вищої медичної освіти / медична освіта / [Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов]. – 2012. – № 4. – С. 6–12. 2. Наказ МОЗ України від 22.03.2004 р. №148 ''Про заходи щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти'' [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://moz.gov.ua/ua/portal/dn_20040322_148.html. 3. Наказ Міністерства Освіти і Науки (МОН) України від 23.01.04 р. №49 ''Про затвердження заходів щодо реалізації положень Болонської декларації в системі вищої освіти і науки України на 2004–2005 pp.'' [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.mon.gov.ua. 4. WEME Global Standards for Quality Improvement in Continuing Professional Development [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.wfme.org/standards/cpd. 5. World Federation for Medical Education. Global standards for quality improvement. Postgraduate Medical Education. WFME 2003 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.wfme.org. 6. Международные правовые акты и документы по развитию европейской интеграции в образовании и исследованиях : Европейское образовательное пространство : От Лиссабонской конвенции до Болонского процесса. – М. : Готика, 2004. – 384 с. 7. Методологічні засади Галузевих стандартів вищої освіти за напрямком 1101 ''Медицина'' / [за ред. В. Ф. Москаленка]. – К. : МОЗ України, 2004. – 16 с. 8. Національний медичний університет імені О. О. Богомольця [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nmu.edu.ua/a19.php. 9. Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://kmapo.edu.ua/ua/faculties/fack. 10. Поживілова О. В. Запроваджено нову спеціальність 14.01.38 – загальна практика-сімейна медицина / Проблеми формування нової економіки ХХІ століття : [матеріали ІІІ Міжнар.наук.-практ. конф., (23-24 груд. 2010 р.) : в 6 т.]. – Дніпропетровськ : Біла К. О., 2010. – Т. 4 : Інвестиційно-інноваційні пріоритети нової постіндустріальної економіки. – 2010. – 104 с. citation: Сігаєва, Л. Є., Михайленко, Л. А. (2015) Форми розвитку професіоналізму сімейних лікарів в системі післядипломної медичної освіти України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 54-58. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17592/1/13.pdf