relation: http://eprints.zu.edu.ua/17600/ title: Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях creator: Гуманкова, О. С. subject: LA Історія освіти description: Статтю присвячено проблемі розвитку ідей диференційованого підходу у навчанні в історії педагогічної науки. Визначено основні історичні етапи становлення ідей диференційованого навчання. Детально розглянуто етап виділення диференційованого підходу в самостійну науково-педагогічну проблему. Конкретизовано шляхи реалізації підходу у різних країнах, представлено авторські технології диференційованого навчання, що набували поширення у різні роки ХХ – ХХІ століть, виділено психологічні особливості учнівського контингенту, які підлягали врахуванню у контексті реалізації підходу, окреслено зовнішні та внутрішні форми диференціації, які реалізуються в освітніх системах у наш час. Представлено зміну педагогічних поглядів щодо реалізації підходу від фрагментарного впровадження у практику навчання на початку ХХ століття до визнання його важливою умовою гуманізації освітнього середовища у ХХІ столітті. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: en identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17600/1/18.pdf identifier: Гуманкова, О. С. (2015) Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 81-86. ISSN 2076-6173 language: ukraine