%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дідківська, Т. В. %A Сверчевська, І. А. %D 2015 %F zu2:17601 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K степенева сума, геометрична алгебра, геометричні методи, історична задача %N 79 %P 87-92 %T Степеневі суми в історичних задачах %U http://eprints.zu.edu.ua/17601/ %X Історію математики розглянуто як інтеграційну основу навчання курсу алгебри майбутніх учителів математики. Серед різних підходів до використання історії математики вибрано визначні задачі на обчислення степеневих сум чисел натурального ряду. До кожної задачі запропоновано історичну довідку, яка дає можливість зацікавити задачею, розвиває творчі здібності, породжує мисленеву активність студентів. Рекомендовано використовувати геометричні методи, які роблять розв’язання наочним, цікавим і зрозумілішим.