%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Короленко, В. Л. %D 2015 %F zu2:17604 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K моральне формування, моральні чинники, моральні цінності, моральне виховання %N 79 %P 103-106 %T Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників %U http://eprints.zu.edu.ua/17604/ %X На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено сутність процесу морального виховання дітей шкільного віку, проведено аналіз різноманітних підходів до вирішення цієї проблеми. Результати проведеного аналізу свідчать про необхідність морального виховання дітей шкільного віку, що складає основу загального морального розвитку зростаючої особистості. Наше дослідження підтверджує, що на процес підвищення рівня моральної освіти і моральних основ підростаючого покоління істотно впливає взаємодія сім’ї і школи, сприяючи всебічному розвитку і підготовці молоді до сучасного життя в суспільстві.