eprintid: 17604 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/76/04 datestamp: 2015-06-03 07:06:18 lastmod: 2015-06-03 07:15:57 status_changed: 2015-06-03 07:06:18 type: article metadata_visibility: show title: Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників language: ukraine abstract: На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено сутність процесу морального виховання дітей шкільного віку, проведено аналіз різноманітних підходів до вирішення цієї проблеми. Результати проведеного аналізу свідчать про необхідність морального виховання дітей шкільного віку, що складає основу загального морального розвитку зростаючої особистості. Наше дослідження підтверджує, що на процес підвищення рівня моральної освіти і моральних основ підростаючого покоління істотно впливає взаємодія сім’ї і школи, сприяючи всебічному розвитку і підготовці молоді до сучасного життя в суспільстві. keywords: моральне формування, моральні чинники, моральні цінності, моральне виховання creators_name: Короленко, В. Л. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 103-106 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Кон И. С. Психология старшеклассника / Игорь Семенович Кон. – М. : Просвещение, 1980. – 207 с. 2. Столяренко Л. Д. Основы психологии личности / Людмила Дмитриевна Столяренко. – Ростов-н/д : Феникс, 1997. – 247 с. 3. Афонина Г. М. Педагогика. Курс лекций и семинарские занятия / Г. М. Афонина ; [под ред. О. А. Абдуллиной]. – [второе издание]. – Ростов н / Д : "Феникс", 2002. – 512 с. 4. Гусейнов А. А., Апресян Р. Г. Этика / А. А. Гусейнов, Р. Г. Апресян. – М. : Гардарики, 1998. – 358 с. 5. Харламов И. Ф. Нравственное воспитание школьников : [пособие для клас. pуководителей] / И. Ф. Харламов. – М. : Просвещение, 1983. – 160 с. 6. Психологические особенности самосознания подростка / [под ред. М. Й. Боришевского]. – К. : Вища шк., 1980. – 168 с. 7. Білоусова В. О. Життєві та етичні цінності старшокласників / В. О. Білоусова // Цінності освіти i виховання : [науково-методичний збірник] / [за заг. ред. О. В. Сухомлинської]. – Київ, 1997. – С. 137–141. 8. Бордовская Н. В. Педагогика. Учебник для вузов / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. – СПб. : Издательство "Питер", 2000. – 304 с. 9. Сухомлинський В. О. Батьківська педагогіка / В. О. Сухомлинський / / В ибрані т вори : [ в 5 т .]. – К. : Рад. школа, 1977. – Т. 5. – С. 411–414. 10. Ковалев Г. А. Психологическое воздействие : теория, методология, практика : автореф. дисс. на соискание уч. степени доктора психологических наук : спец. 19.00.01 "Общая психология, психология личности, история психологии" / Г. А. Ковалев. – М. : АПН СССР, 1991. – 51 с. 11. Калініченко А. І. Педагогічні умови організації самовиховання студентської молоді : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія та методика професійної освіти" / А. І. Калініченко. – Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2002. – 20 с. 12. Фромм Э. Душа человека / Э. Фромм ; [пер. с англ.]. – М. : Республика, 1992. – 430 с. citation: Короленко, В. Л. (2015) Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 103-106. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17604/1/22.pdf