eprintid: 17615 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/76/15 datestamp: 2015-06-04 06:43:34 lastmod: 2015-06-04 06:50:42 status_changed: 2015-06-04 06:43:34 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом language: ukraine abstract: У статті представлено результати опитування студентів напряму підготовки/спеціальності "Соціальна педагогіка" щодо викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Було визначено рівень обізнаності студентів щодо поняття "білінгвальне навчання", з’ясовано ступінь мотивації студентів до вивчення фахових дисциплін білінгвальним способом, а також сформульовано висновок про доцільність викладання фахових дисциплін на старших курсах білінгвально. keywords: білінгвальне навчання, мотиваційні чинники, фахова підготовка creators_name: Ситняківська, С. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_med full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 134-138 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Ширин А. Г. Педагогические аспекты билингвизма : развитие новой научной ш колы / А . Г. Ширин. – Ментор. – 2003. – № 2. – C. 34–38. 2. Fischman J. A. Bilingual education. An international sociogical perspective / J. A. Fischman. –Rowley, MA : Newbury House, 1976. – 217 p. 3. Kloss H. The American bilingual tradition / H. Kloss. – Rowley, MA, 1997. – P. 112–134. 4. Ситняківська С. М. До питання формування оптимальної системи білінгвального навчання у вищому навчальному закладі / С. М. Ситняківська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Житомир, 2012. – № 65. – С. 85–88. citation: Ситняківська, С. М. (2015) Дослідження ставлення студентів соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка до викладання фахових дисциплін білінгвальним способом. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 134-138. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17615/1/29.pdf