eprintid: 17616 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/76/16 datestamp: 2015-06-04 06:46:40 lastmod: 2015-06-04 06:54:37 status_changed: 2015-06-04 06:46:40 type: article metadata_visibility: show title: Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття) language: ukraine abstract: Визначено низку проблем, що виникли в ході реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів мистецької освіти наприкінці ХХ століття після проголошення Україною своєї незалежності. Розкрито сутність поняття ''ціннісні орієнтації''. Схарактеризовано специфіку питань того часу щодо формування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів мистецької освіти країни 90-х рр. ХХ століття. Проведене дослідження не вичерпує усієї низки проблем, пов’язаних із формуванням системи ціннісних орієнтацій студентської молоді, які є за своїм характером складними і багатогранними. Серед перспективної тематики подальшого науково-педагогічного дослідження зазначеної проблеми акцентовано увагу на важливості розробки моделей організації ціннісної педагогічної взаємодії та аксіологізації спілкування. keywords: ціннісні орієнтації, ціннісна педагогічна взаємодія, учасники навчального процесу, проблема, вища мистецька освіта creators_name: Тарарак, Н. Г. ispublished: pub subjects: LA full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 139-142 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Біленок О. А. Життєвий успіх очима молоді / О. А. Біленок // Практична психологія та соціальна робота. – 1998 – № 5. – С. 42–43. 2. Дорожня карта мистецької освіти (ЮНЕСКО, 2006 р.) / Міністерство культури України офіційний сайт) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mincult.kmu.gov.ua/mincult/uk/publish/article/194807. 3. Інформаційно-аналітичний портал про вищу освіту на Україна та за кордоном [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vnz.org.ua/bolonskyj-protses. 4. Гончар О. В. Розвиток ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. : 13.00.01 ''Загальна педагогіка та історія педагогіки'' / О. В. Гончар. – Х. : Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2011. – 40 с. 5. Носков В. І. Структура особистості й оптимізація психогенного середовища / В. І. Носков // Практична психологія та соціальна робота. – 2002. – № 3. – С. 58–61. 6. Молодёжь и общество на рубеже веков / [под науч. ред. И. М. Ильинского]. – М. : Голос, 1999. – 332 с. 7. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К. : Освіта України, 2008. –274 с. 8. Рожок В. Мистецька освіта і Болонський процес [Електронний ресурс] / В. Рожок. – Режим доступу : www.osvita.org.ua/bologna/articles/00.html. 9. Шейко В. Обучение музыке – это каторжная работа [Електронний ресурс] / В. Шейко // Не проспи Новый день, 20 января, 2015 г., № 42 (462). – Режим доступу : http://www.new-day.com.ua/?id=320. citation: Тарарак, Н. Г. (2015) Реформування системи ціннісних орієнтацій студентів вищих закладів освіти мистецького профілю (кінець ХХ століття). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 139-142. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17616/1/30.pdf