%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Чеп’якова, І. Ю. %D 2015 %F zu2:17620 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K афікс, давньогрецька мова, вмотивованість, нейтральна семантика, префіксальні дієслова, твірна основа. %N 79 %P 158-162 %T Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня %U http://eprints.zu.edu.ua/17620/ %X У статті описано етапи методики навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується семами префікса та кореня або не мотивується ними. Розкрито актуальність моделі навчання похідних дієслів семантично вивідних та не мотивованих значенням префікса. Встановлено, що навчання похідних дієслів із таким характером впливу афікса на твірну основу спрямоване на формування потенціального та пасивного словника студента-класика. Розроблено систему вправ для організації навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови