eprintid: 17620 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/76/20 datestamp: 2015-06-04 07:33:17 lastmod: 2015-06-04 07:34:28 status_changed: 2015-06-04 07:33:17 type: article metadata_visibility: show title: Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня language: ukraine abstract: У статті описано етапи методики навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується семами префікса та кореня або не мотивується ними. Розкрито актуальність моделі навчання похідних дієслів семантично вивідних та не мотивованих значенням префікса. Встановлено, що навчання похідних дієслів із таким характером впливу афікса на твірну основу спрямоване на формування потенціального та пасивного словника студента-класика. Розроблено систему вправ для організації навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови keywords: афікс, давньогрецька мова, вмотивованість, нейтральна семантика, префіксальні дієслова, твірна основа. creators_name: Чеп’якова, І. Ю. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 158-162 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Смоліна С. В. Методика формування іншомовної лексичної компетенції / С.В. Смоліна // Іноземні мови : [науково-методичний журнал]. – 2010. – № 4. – С. 16–23. 2. Богушевич Н. В. Комплекс вправ для формування потенційного словника в учнів основної і старшої школи / Н. В. Богушевич, В. В. Сорока // Іноземні мови : [науково-методичний журнал]. – 2013. – № 1. – С. 10–16. 3. Ростовцева В. М. Формирование языковой компетенции субъектов высшей школы на материале второго иностранного языка / В. М. Ростовцева, Н. А. Качалов // Вестник Томского государственного университета Выпуск № 291 / 2006. – C. 249–254. 4. Богушевич Н. В. Формування потенційного словника учнів основної і старшої загальноосвітньої школи під час читання / Н. В. Богушевич, В. В. Сорока // Іноземні мови. – 2011. – № 2. – С. 10–15. 5. Шатилов С. Ф. Методика обучения немецкому языку в средней школе : [учебное пособие для студентов педагогических институтов]. – [2-е изд., дораб.]. – М. : Просвещение, 1986. – 223 с. citation: Чеп’якова, І. Ю. (2015) Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 158-162. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17620/1/33.pdf