%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Васильєва, С. А. %D 2015 %F zu2:17628 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K метод періодизації, критерій, історіографічне поняття ''час'', періодизація %N 79 %P 168-174 %T Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) %U http://eprints.zu.edu.ua/17628/ %X Означено вибір методу періодизації (діахронічного методу) для обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України у період другої половини ХХ ст. – початку ХХІ ст. На прикладі змістового наповнення одного із критеріїв (законодавчого) підтверджено його адекватність, ефективність та максимальну відповідність вирішуваним завданням, зокрема, на основі історичних та історіографічних джерел визначено наповнення історичного часу нашого дослідження, що дозволило здійснити хронологічну локалізацію процесу розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів.