eprintid: 17628 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/76/28 datestamp: 2015-06-04 07:39:44 lastmod: 2015-06-04 07:47:12 status_changed: 2015-06-04 07:39:44 type: article metadata_visibility: show title: Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) language: ukraine abstract: Означено вибір методу періодизації (діахронічного методу) для обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України у період другої половини ХХ ст. – початку ХХІ ст. На прикладі змістового наповнення одного із критеріїв (законодавчого) підтверджено його адекватність, ефективність та максимальну відповідність вирішуваним завданням, зокрема, на основі історичних та історіографічних джерел визначено наповнення історичного часу нашого дослідження, що дозволило здійснити хронологічну локалізацію процесу розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів. keywords: метод періодизації, критерій, історіографічне поняття ''час'', періодизація creators_name: Васильєва, С. А. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 79 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 168-174 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Дітковська С. О. Розвиток відомчих дошкільних закладів у Донбасі в кінці 50-х – початку 90-х років : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / С. О. Дітковська ; Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2004. – 202 арк. Бібліогр. : арк. 175-190. 2. Аніщенко О. В. Наукові дослідження з історії професійної освіти та історії педагогіки : [методичні рекомендації науковцям-початківцям] / О. В. Аніщенко. – Ніжин : Видавництво НДПУ ім. М. Гоголя. – 2003. – 49 с. 3. Березівська Л. Д. Основоположні засади історико-педагогічних досліджень : теорія і методологія / Л. Д. Березівська // Шлях освіти. – 2010. – № 1. – С. 3–742. 4. Гупан Н. М. Українська історіографія історії педагогіки / Н. М. Гупан. – К. : ''А.П.Н.'', 2002. – 224 с. 5. Методология истории : [учебное пособие для студентов вузов] / Гуманитар.-экономич. негос. ин-т. Респ. Беларусь ; Белорус. Ветвь Ассоц. ''История и компьютер'' ; А. Н. Нечухрин, В. Н. Сидорцов, О. М. Шутова и др. / под ред. А. Н. Алпеева и др.]. – Мн. : НТООО ''ТетраСистемс''. – 1996. – 240 с. 6. Васильєва С. А. Типологія дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) : [довідник] / [упоряд. С. А. Васильєва]. – Одеса : ДІОЛ ПРИНТ, 2014. – 81 с. citation: Васильєва, С. А. (2015) Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 168-174. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17628/1/35.pdf