relation: http://eprints.zu.edu.ua/17631/ title: Концептуальні підходи до здійснення наставництва молодих учителів у США creator: Зембицька, М. В. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті розкрито особливості реалізації програм наставництва молодих учителів у США, виокремлено та охарактеризовано основні підходи до здійснення педагогічного наставництва у США. З’ясовано, що існування різних підходів до розробки й реалізації програм наставництва вчителів-початківців у США є наслідком гетерогенності системи професійної підготовки вчителів, їх ліцензування та сертифікації, а також широкої автономії шкільних округів, що встановлюють правила і висувають власні вимоги до кандидатів на посаду вчителя. Висвітлено прогресивні ідеї американського досвіду реалізації програм педагогічного наставництва з урахуванням контекстуальних факторів, реальних потреб їх учасників та конкретного навчально-виховного закладу. Обґрунтовано доцільність імплементації у вітчизняну практику наставництва рефлексивного, мотиваційного й андрагогічного підходів, а також здійснення наставництва у формі діалогічної суб’єкт-суб’єктної взаємодії . publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17631/1/37.pdf identifier: Зембицька, М. В. (2015) Концептуальні підходи до здійснення наставництва молодих учителів у США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 179-185. ISSN 2076-6173 language: ukraine