%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Бреславський, В. О. %D 2015 %F zu2:17702 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K методики, QoS, стандарти якості, обладнання, стільниковий зв’язок, Best Effort Service, Stabilock, JDSU Cell Advisor JD745A, Agilent E6601A. %N 79 %P 264-271 %T Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі %U http://eprints.zu.edu.ua/17702/ %X У статті з’ясовано, що якість послуг зв'язку є тим фактором, який впливає на рівень конкурентоспроможності серед операторів зв'язку. Єдині показники якості надання послуг зв’язку будуть використовуватися як операторами зв’язку, так й представниками офіційної влади, фізичними та юридичними особами. Варто розробити систему показників якості послуг з урахуванням світових стандартів та досвіду міжнародних організацій, проте, передусім, варто опиратись на нормативну базу діючого законодавства. У статті наведено нормативні документи та міжнародні стандарти, які використовуються в основі створення високоякісної та гнучкої системи перевірки якості послуг системи стільникового зв’язку.