%0 Journal Article %A Чупріна, О. В. %D 2015 %F zu2:17711 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової. %K аудіювання,мовленнєва діяльність, спілкування, пізнання. %P 143-146 %T Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/17711/ %X Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу.