eprintid: 17711 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/01/77/11 datestamp: 2015-06-08 22:54:18 lastmod: 2015-06-08 22:54:18 status_changed: 2015-06-08 22:54:18 type: article metadata_visibility: show title: Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти language: ukraine abstract: Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу. keywords: аудіювання,мовленнєва діяльність, спілкування, пізнання. role: author creators_name: Чупріна, О. В. ispublished: pub subjects: PA divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2015-04-23 date_type: published publication: Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової. publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 143-146 refereed: FALSE citation: Чупріна, О. В. (2015) Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. с. 143-146. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17711/1/15%20%D0%A7%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%281%29.pdf