%0 Journal Article %A Підлужна, Г. В. %D 2015 %F zu2:17716 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової. %K засобом спілкування, мислення, пізнання,здібностей учнів,національна свідомість. %P 85-89 %T Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних умінь першокласників %U http://eprints.zu.edu.ua/17716/ %X Оволодіння мовою як засобом спілкування, мислення, пізнання – необхідна складова розвитку розумових і творчих здібностей учнів, формування гуманістичних ідеалів, прищеплення почуття національної свідомості й гідності. У зв’язку з прийняттям Державного стандарту початкової загальної освіти (2011 р.), де мовленнєву (комунікативну) змістову лінію визнано провідною, перед ученими, методистами, вчителями постало завдання розвитку комунікативних умінь учнів сучасної загальноосвітньої школи в цілому та її початкової ланки зокрема.