%0 Thesis %9 PhD %A Коновальчук, І. І. %B Кафедра педагогіки %D 2015 %F zu2:17804 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система, інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія реалізації інновацій, інноваційна компетентність %P 437 %T Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах %U http://eprints.zu.edu.ua/17804/ %X Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Житомир, 2015. У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи, проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано, експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах.