eprintid: 17814 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/78/14 datestamp: 2015-06-16 10:35:21 lastmod: 2015-06-16 10:35:21 status_changed: 2015-06-16 10:35:21 type: article metadata_visibility: show contact_email: Lyudvig1980@і.иа title: Особливості навчання дітей підліткового віку з питань цивільного захисту language: ukraine abstract: Спрямування навчально-виховної роботи з дітьми на забезпечення необхідного рівня знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі, на вироблення норм поведінки у надзвичайних ситуаціях, свідоме бажання самостійно дбати про своє здоров'я. keywords: надзвичайна ситуація, навчально-вихована робота, напрями підготовки role: instructional datecontr: 2015-04 interacttype: expositive learntype: narrativetext creators_name: Малинівська, Л. І. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2015-04 date_type: published publication: ПРОБЛЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ: СУЧАСНІ РЕАЛІЇ УКРАЇНИ Матеріали І Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, присвяченої 180-річчю Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. (16 квітня 2015 року, м. Київ) publisher: Київ: НПУ імені М.П. Драгоманова pagerange: 66-68 refereed: TRUE referencetext: 1. Стеблюк М.І. Цивільна оборона: підручник. - 3-тє вид., перероб. і доп. - К.: Знання, 2004. 2. Методичні вказівки, щодо проведення дня цивільної оборони в школі. Фаховий журнал «Захист Вітчизни» 2000 рік. - с. 47. citation: Малинівська, Л. І. (2015) Особливості навчання дітей підліткового віку з питань цивільного захисту. ПРОБЛЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ: СУЧАСНІ РЕАЛІЇ УКРАЇНИ Матеріали І Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, присвяченої 180-річчю Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. (16 квітня 2015 року, м. Київ). с. 66-68. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17814/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf