%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Сидорчук, Н. Г. %D 2015 %F zu2:17825 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K компетентнісний підхід, парадигма, удосконалення, професійні кадри %N 80 %P 26-30 %T Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів %U http://eprints.zu.edu.ua/17825/ %X У статті подано характеристику компетентнісного підходу як ключової сучасної парадигми удосконалення підготовки професійних кадрів. На основі історико-педагогічного аналізу виділено етапи його інтеграції у освітній простір. У контексті загальної характеристики наголошено на потенціалі компетентнісного підходу як системоутворювального чинника для поєднання мотиваційно-когнітивних та поведінкових компонентів структури особистості, а также формування професійно значущих якостей особистості, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на європейському ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію