%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Каленський, А. А. %D 2015 %F zu2:17827 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійно-педагогічна етика, наскрізна практика, уміння, спеціальні дисципліни, педагогічна взаємодія, моральний вибір %N 80 %P 37-40 %T Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін %U http://eprints.zu.edu.ua/17827/ %X У статті розкрито розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Наскрізна практика передбачає такі види практик: навчальна (ознайомча педагогічна) практика; виробнича (комплексна з фаху) практика; виробнича (науково-педагогічна) практика. При плануванні наскрізної практики необхідно враховувати, що стихійного розвитку умінь з професійно-педагогічної етики не відбувається. Потрібна цілеспрямована підготовка, спеціально організована діяльність для розвитку цих умінь.