%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Костюк, В. Б. %D 2015 %F zu2:17836 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K кейс-технології, педагогічні умови, морський навчальний заклад, іноземна мова, професійно-орієнтоване спілкування, судноводій %N 80 %P 84-89 %T Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування %U http://eprints.zu.edu.ua/17836/ %X У статті автор доводить, що використання кейс-технологій на заняттях з іноземної мови сприяє актуалізації спілкування на професійному рівні шляхом залучення студентів у діяльність, яка відображатиме зміст і ситуації майбутньої роботи за фахом. У статті висвітлено педагогічні умови ефективного застосування кейс-технологій у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням; виокремлено процесуальні та змістові педагогічні умови, необхідні для інтеграції кейс-технологій у процес формування іншомовної комунікативної компетентності судноводіїв та схарактеризовано особливості їх реалізації у морських навчальних закладах