eprintid: 17836 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/78/36 datestamp: 2015-06-18 08:56:34 lastmod: 2015-06-18 09:04:17 status_changed: 2015-06-18 08:56:34 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування language: ukraine abstract: У статті автор доводить, що використання кейс-технологій на заняттях з іноземної мови сприяє актуалізації спілкування на професійному рівні шляхом залучення студентів у діяльність, яка відображатиме зміст і ситуації майбутньої роботи за фахом. У статті висвітлено педагогічні умови ефективного застосування кейс-технологій у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням; виокремлено процесуальні та змістові педагогічні умови, необхідні для інтеграції кейс-технологій у процес формування іншомовної комунікативної компетентності судноводіїв та схарактеризовано особливості їх реалізації у морських навчальних закладах keywords: кейс-технології, педагогічні умови, морський навчальний заклад, іноземна мова, професійно-орієнтоване спілкування, судноводій creators_name: Костюк, В. Б. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 80 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 84-89 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Высоцкий С. В. Структура психолого-педагогических условий формирования поисково-творческой направленности личности в процессе обучения / С. В. Высоцкий // Наук. вісник Південноукр. держ. ун-ту ім. К. Д. Ушинського : [наук. пр.]. – Одеса, 1999. – Вип. 8–9. – С. 90–94. 2. Манько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості : [зб. наук. пр. Нац. пед. ун-ту ім. Драгоманова]. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153–161. 3. Кухарук О. О. Педагогічні умови формування мотивації вивчення іноземних мов студентами вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / О. О. Кухарук // Нові тенденції навчання. – 2006. – № 41. – С.71–77. 4. Атанов Г. А. Теория деятельностного обучения / Г. А. Атанов. – Донецк, ДОУ, 2003. – 104 с. 5. Леднев В. С. Содержание образования : Сущность, структура, перспективы / В. С. Леднев. – [2-е изд. перераб.]. – М. : Высш. шк., 1991. – 224 с. 6. Диалог в обучающей системе / [Машбиц Е. И., Андриевская В. В., Комиссарова Е. Ю.]. – К. : Вища школа, 1980. – 184 с. 7. Бодалев А. А. Проецирование и взаимодействие в общении / А. А. Бодалев // Педагогика. – 1991. – № 1. – С. 11–14. citation: Костюк, В. Б. (2015) Педагогічні умови застосування кейс-технологій у процесі активної підготовки судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 84-89. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17836/1/18.pdf