%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Кирильчук, О. Б. %D 2015 %F zu2:17885 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K переконлива аргументація, аргументативні ситуації, персуазивний діалог, іншомовне спілкування, комунікативно-діяльнісний процес %N 80 %P 152-156 %T Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою %U http://eprints.zu.edu.ua/17885/ %X У статті представлено дослідження проблеми використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування студентів у процесі вивчення німецької мови. Обґрунтовано ситуативну доречність переконливої аргументації, що визначається як відповідність форми і змісту умовам комунікативної або мовленнєвої ситуації. Наведено приклади аргументативної чи риторичної ситуації, мовленнєві кліше переконливої аргументації для виконання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу. З’ясовано прагматичні чинники: комунікативний самоконтроль, комунікативна адаптивність, комунікативна сумісність для системи формування вмінь та навичок переконливої аргументації в іншомовному спілкуванні. Автором досліджено власну систему роботи через інтерактивні форми, створивши алгоритм комунікативно-діяльнісного процесу технології переконливої аргументації