relation: http://eprints.zu.edu.ua/17896/ title: Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі creator: Романюк, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17896/1/38.pdf identifier: Романюк, С. К. (2015) Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 182-185. ISSN 2076-6173 language: ukraine