%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Романюк, С. К. %D 2015 %F zu2:17896 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K американський комерційний журнальний рекламний дискурс, стратегії впливу, вербальні та невербальні засоби %N 80 %P 182-185 %T Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі %U http://eprints.zu.edu.ua/17896/ %X У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу.