<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі"^^ . "У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу."^^ . "2015" . . "80" . . "Вид-во ЖДУ ім. І.Франка"^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . "20766173" . . . . . . . "С. К."^^ . "Романюк"^^ . "С. К. Романюк"^^ . . . . . . "Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі (Text)"^^ . . . "38.pdf"^^ . . . "Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #17896 \n\nЗасоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі\n\n" . "text/html" . . . "P Philology. Linguistics"@en . "P Філологія. Лінгвістика"@uk . .