eprintid: 17902 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/79/02 datestamp: 2015-06-23 07:01:08 lastmod: 2015-06-23 07:07:42 status_changed: 2015-06-23 07:01:08 type: article metadata_visibility: show title: Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами language: ukraine abstract: Особливості синтаксичної будови англомовних рекламних текстів розглянуто з точки зору їх ролі у реалізації інформаційних тактик у рекламному дискурсі, які є проявом стратегії інформування. Засобами реалізації інформаційних тактик є синтаксичні побудови рівня речення і надфразової єдності, які здатні реалізовувати дві протилежні за суттю тактики – компресії і декомпресії. Функціональний аналіз етикетизованих синтаксичних структур пояснює їх роль у поліпшенні сприйняття рекламних текстів. keywords: етикетизація англомовного рекламного дискурсу, стратегія, тактика, рекламний текст, інформаційна компресія і декомпресія, семантично активні синтаксичні конструкції, паралельні синтаксичні конструкції, сегментовані конструкції creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 80 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 205-210 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Топачевський С. К. Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.04 "Германські мови" / С. К. Топачевський. – Х., 2011. – 20 с. 2. Фролова І. Є. Дискурсивна стратегія як організуючий конституент вербально-соціальної інтеракції / І. Є. Фролова // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи / НАН України Центр наук. дослідж. і викладання інозем. мов ; [ред. кол. : А. Д. Бєлова (голов. ред.) та ін.]. – К. : Логос, 2009. – С. 242–249. 3. Шукало І. М. Англомовний комп'ютерний рекламний дискурс : семантичний та комунікативний аспекти (на матеріалі веб-сайтів британських туристичних компаній) : дис. ... канд. філол. Наук : 10.02.04 / Шукало Ірина Миронівна – К., 2008. – 226 с. 4. Anisoara P. Towards a grammar of advertising / P. Anisoara // Lagos Papers in English Studies. – Vol. 1. – 2007. – P. 32-37. 5. Мартинюк А. П. Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А. П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи / НАН України Центр наук. дослідж. і викладання інозем. мов ; [ред. кол. : А. Д. Бєлова (голов. ред.) та ін.]. – К. : Логос, 2009. – С. 159–167. 6. Белова А. Д. Лингвистические аспекты аргументации : [монография] / А. Д. Белова – К. : Киев. ун-т им. Тараса Шевченка, СП "Компьютер Норд", 1997. – 310 с. 7. Лившиц Т. Н. Реклама в прагмалингвистическом аспекте / Т. Н. Лившиц. – Таганрог, 1999. – 214 с. 8. Остроушко Н. А. Проблема речевого воздействия в рекламных текстах : дисс. ... канд. филол. наук : 10.02.01 / Остроушко Наталия Алексеевна. – М., 2003. – 286 с. 9. Медведева Е. В. Рекламная коммуникация / Е. В. Медведева. – М. : Едиториал УРСС, 2003. – 280 с. 10. Москальская О. И. Грамматика текста (пособие по грамматике немецкого языка для ин-тов и фак. иностр. яз.) : [учеб. пособие] / О. И. Москальская. – М. : Высш. школа, 1981. – 183 с. 11. Современный русский язык : [учеб. для филол. спец. ун-тов] / [В. А. Белошапкова, Е. А. Брызгунова, Е. А. Земская и др.]. / [под. ред. В. А. Белошапковой]. – [2-е изд., испр. и доп.]. – М. : Высшая школа, 1989. – 800 с. 12. Чуланова А. П. К вопросу о соотношении нерасчлененности / расчлененности сложноподчиненного предложения и его коммуникативного задания [Електронний ресурс] / А. П. Чуланова. – Режим доступу : http://www.lib.tsu.ru/mminfo/000063105/304/image/304_022-025.pdf 13. Вейхман Г. А. Новый взгляд на синтаксис английского языка : [учеб. пособие] / Г. А. Вейхман. – [2-е изд., испр.]. – М. : ООО "Издательство Астрель" : ООО "Издательство АСТ", 2002. – 320 с. 14. Козина Т. А. Синтаксис рекламного объявления как средство реализации основных функций рекламы : дисс. … канд. филол. наук : 10.02.19 / Козина Татьяна Анатольевна. – Саратов, 2008. – 178 с. 15. Biber D. Compressed noun-phrase structures in newspaper discourse : The competing demands of popularization vs. economy / Douglas Biber // New Media Languge. – [J. Aitchison, D. M. Lewis (Ed.)]. – London and New York : Routledge, 2003. – 209 p. – P. 169–181. citation: Топачевський, С. К. (2015) Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 205-210. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17902/1/43.pdf