eprintid: 17934 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/79/34 datestamp: 2015-06-23 11:17:27 lastmod: 2015-06-23 11:24:22 status_changed: 2015-06-23 11:17:27 type: article metadata_visibility: show title: Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів language: ukraine abstract: Статтю присвячено розгляду самопрезентації як основної стратегії комунікативної поведінки мовної особистості головного редактора популярного жіночого журналу. З’ясовано суть самопрезентації як нагальної потреби особистості в самоідентифікації, емоційній персоналізації з метою здійснення опосередкованого та неопосередкованого впливу; розглянуто її особливості та встановлено її значення. Проаналізовано конвергентну та дивергентну стратегії самопрезентації мовної поведінки головних редакторів популярних жіночих журналів keywords: конвергентна та дивергентна стратегії, самопрезентація, комунікативна поведінка, мовна особистість редактора creators_name: Черниш, О. А. creators_id: chernysh_oxana@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 80 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 285-288 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Олянич А. В. Презентационная теория дискурса / А. В. Олянич. – Волгоград : Парадигма, 2004. – 507 с. 2. Звонарева Ю. В. Самопрезентация и тактика оценки в автобиографическом дискурсе Б. Франклина и Г. Шредера [Електронний ресурс] / Ю. В. Звонарева // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – Тамбов : Грамота, 2012. – № 7 (18) : [в 2-х ч.]. – Ч. I. – C. 93–96. ISSN 1997-2911. – Режим доступу : www.gramota.net/materials/2/2012/7-1/. 3. Goffman E. Interaktionsrituale / E. Goffman. – Frankfurt : Suhrkamp Verlag, 1986. – 291 S. 4. Jones E. E. Toward a general theory of strategic self-presentation. Psychological perspectives on the self / E. E. Jones, T. S. Pittman. – 1982. – Vol. 1. – P. 231–262. 5. Ковригина Е. А. Коммуникативная стратегия самопрезентации в дискурсе интернет-интервью : дисс. … на соискание уч. степени канд. филол. наук : 10.02.19 / Елена Александровна Ковригина. – Кемерово, 2010. – 177 с. 6. Паршина О. Н. Российская политическая речь : Теория и практика / О. Н. Паршина. – М. : ЛКИ, 2007. – 232 с. 7. Иссерс О. С. Речевое воздействие : [учебное пособие] / О. С. Иссерс. – [2-е изд.]. – М. : Флинта : Наука, 2011. – 224 с. 8. Giles H., Coupland J., Coupland N. Accommodation Theory : Communication, Context, and Consequence / [Giles H., Coupland J., Coupland N.] // Contexts of Accommodation. – New York, NY : Cambridge University Press, 1991. – P. 1–68. 9. Лебедев-Любимов А. Н. Самореклама. / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2003. – 192 с. citation: Черниш, О. А. (2015) Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). с. 285-288. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17934/1/59.pdf