relation: http://eprints.zu.edu.ua/17965/ title: Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій creator: Печко, О. М. subject: LB Теорія і практика освіти description: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2015. Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену. Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки фахівців визначеного профілю. Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність авторської технології формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний) професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів фізичної культури. date: 2015 type: Дисертація type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17965/1/diser.%20%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%9C..pdf identifier: Печко, О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. PhD thesis, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. language: ukraine