eprintid: 17965
rev_number: 21
eprint_status: archive
userid: 2944
dir: disk0/00/01/79/65
datestamp: 2015-06-24 07:11:50
lastmod: 2016-03-07 01:03:17
status_changed: 2015-06-24 07:11:50
type: thesis
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_17966
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Печко, О. М.
(2015)
Формування професійного мислення майбутніх учителів
фізичної культури засобами педагогічних ситуацій.
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:52
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Формування професійного мислення майбутніх учителів
фізичної культури засобами педагогічних ситуацій
language: ukraine
abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за
спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомирський
державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2015.
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням
проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної
культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і
взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості
професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та
охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену.
Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів
фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи
використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки
фахівців визначеного профілю.
Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено
ефективність авторської технології формування професійного мислення
майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних
ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у
рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний)
професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне
забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів
фізичної культури.
keywords: професійне мислення, педагогічна ситуація, технологія
формування, метод педагогічних ситуацій, навчальний процес, системний
аналіз.
creators_name: Печко, О. М.
ispublished: unpub
subjects: LB
full_text_status: public
date: 2015
date_type: published
pages: 238
institution: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
thesis_type: phd
citation: Печко, О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. PhD thesis, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17965/1/diser.%20%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%9C..pdf