%0 Journal Article %A Печко, О. М. %D 2015 %F zu2:17966 %I Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K професійне мислення, педагогічна ситуація, технологія формування, метод педагогічних ситуацій, навчальний процес, системний аналіз. %T Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій %U http://eprints.zu.edu.ua/17966/ %X Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену. Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки фахівців визначеного профілю. Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність авторської технології формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний) професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів фізичної культури.