eprintid: 17966 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/79/66 datestamp: 2015-06-24 07:24:38 lastmod: 2016-03-07 01:03:17 status_changed: 2015-06-24 07:24:38 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_17965 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Печко, О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. PhD thesis, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:53 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій language: ukraine abstract: Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; розглянуто специфіку й особливості професійного мислення вчителя фізичної культури; виокремлено та охарактеризовано критеріальні характеристики досліджуваного феномену. Визначено методи і засоби формування професійного мислення вчителів фізичної культури. Розглянуто та систематизовано педагогічні основи використання специфічних педагогічних ситуацій у процесі підготовки фахівців визначеного профілю. Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено ефективність авторської технології формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами специфічних педагогічних ситуацій. Доведено, що її поетапна реалізація забезпечує позитивні зміни у рівнях сформованості (критичний, допустимий, достатній, оптимальний) професійного мислення. Розроблено відповідне навчально-методичне забезпечення, що сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх учителів фізичної культури. keywords: професійне мислення, педагогічна ситуація, технологія формування, метод педагогічних ситуацій, навчальний процес, системний аналіз. creators_name: Печко, О. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка refereed: TRUE citation: Печко, О. М. (2015) Формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури засобами педагогічних ситуацій. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17966/1/aref.%20%D0%9F%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%9D..pdf